گروه تئاتر اندیشه ی شوش به خاطر درگذشت محمد زبید در سوگ نشست
 
گروه تئاتر اندیشه شهرستان شوش
تشریح عملکرد گروه

ساعت 9:30 صبح روز چهارشنبه 13 تیرماه 1397 ؛ پیکر پاک زنده یاد محمد زبید ؛ برادر عباس زبید از بازیگران نمایش کماندومینو بر روی دوش اهالی روستای جریه ی سید راضی تشییع و در گلزار این روستا به خاک سپرده شد .

به گزارش روابط عمومی گروه تئاتر اندیشه وابسته به انجمن هنرهای نمایشی اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش در مراسم تشییع پیکر پاک زنده یاد محمد زبید که حدود 7 سال در کما به سر می برد ؛ « عباس کرم الهی مدیر و سرپرست گروه تئاتر اندیشه ، قاسم لطیف عضو هیئت مرکزی گروه نمایش آپادانا ، کامبیز حیدری از بازیگران گروه تئاتر اندیشه ، محمدعلی دیناروند نماینده ی هیئت تعزیه خوانی کوی ابوذر غفاری ، ناجی کثیر از گروه تعزیه خوانی صوت الغریب ؛ کریم ستاوی عضو شورای هیئات مذهبی اداره ی تبلیغات اسلامی و... » حضور داشتند .

همچنین در شب قبل از آن جمعی از بازیگران و عواما فنی نمایش کماندومینو از جمله « احمد کشاورز ، سید محمد موسوی ، سید حسین موسوی ، محسن عیسی مزرعی ، دانیال نیسی ، علیرضا دیناروندپور ، خدیجه طالبی ، زیبا فلاحتی ، پروانه مرادی و معصومه دیناروندپور » با حضور در مسجد صاحب الزمان(عج) و خانه ی آن مرحوم به عباس زبید تسلیت گفتند .

شایان ذکر است در حالی که عباس زبید که در سوگ برادر نشسته اما ساعت 19 الی 21 با حضور در تمرین  نمایش کار دیگر دوستان خود را به تعویق نیانداخت . « ایمان دیناروند  بازیگر نمایش امید در دهه ی 70 که این روزها یکی از نمایشنامه نویسان به نام شهرستان شوش به شمار می آید وقتی که پدر را از دست داده بود و یا موسی ، پروانه و زینب بهرامی  بازیگران ماجرای منجلی و شاه طلا در دهه ی 90 با توجه به این که عموی خود را از دست داده بودند»  اما به احترام گروه و مردم ولایتمدار شهرستان شوش  وقفه ای در کار به وجود نیاوردند .

در همین راستا پیام تسلیتی از طرف مدیر و سرپست گروه تئاتر اندیشه به شرح زیر صادر شد :

جناب آقای عباس زبید

فقدان ناباورانه ی برادر بزرگورتان « زنده یاد محمد زبید » بسیار تاثربرانگیز است، از این رو این مصیب وارده را به شما ، خانواده ی محترم و اعضای گروه تئاتر اندیشه از صمیم قلب تسلیت گفته و برای او که نامش  همیشه جاوید خواهد ماند از خداوند یکتا، غفران و مغفرت خواستارم.

عباس کرم الهی

مدیر و سرپرست گروه تئاتر اندیشه


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: